14 Nisan 2012 Cumartesi

Sylvie_RibeL'ın headerları! ^_^

Sylvie_RibeL Bloggerlar arasında benim için özel kişilerden biri. Ne zaman başım sıkışsa, canım sıkılsa, sinirlerim horon tepse yanımda buldum onu. ^_^  En önemlisi, insan tanımasa da kendini ona yakın hissediyor, politik davranmıyor, olduğu gibi, kendisi...

Ona kendisi gibi iki tane şeker header tasarladım... Aslında söyleyeli bir kaç gün olmuştu, ama blog değiştireyim falan derken unutmuşum... Yarın geç saatlerde girebileceeğim muhtemelen, malum doğum günü ne olur ne biter bilemiyorum, hemencecik uyanır uyanmaz ulaşsın istiyorum. O şimdi uyuyor, mail adresini bulamıyorum, twitter'a yükleyemiyorum derken aklıma buraya yüklemek geldi...

Umarım beğenir, beğenmezse de hemen Venüs ve baş yardımcısı Photoshop olarak hizmete geçeriz ^_^


***




Bebeeek üzerine tıklayıp, kaydetmeyi unutma ^_^

7 yorum:

  1. Venüsüm photoshopu nereden yukluyoruz vistaya uyar uymaz sorunu var mı bir bilgilendirsen ne de güzel olur. Acemilikten ölücem!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vista'ya da uyar tatlım, ben bilgisayarcıdan yüklettim 20 TL gibi bi ücrete... İnternetten bulunabilir mi bilmiyorum, Adobe'nin programları sıkıntılı oluyor biraz..
      Yalnız 'Photoshop portable' diye aratırsan belki birşeyler çıkabilir.:*

      Sil
  2. Mimlendin :)
    http://sansli-kedi.blogspot.com/2012/04/mim-by-ofelya.html

    YanıtlaSil