16 Nisan 2012 Pazartesi

Mim vol 1

Pastel tut dedi, 'Aaaa şekerim ellerim dolu!' diyemedim, yakaladım mimi. Ve bu benim gibi çaylak bir blogger'ın ilk mimi. Ah tanrım, Pastel gibi bir blogger'ın dostluğunu bana hediye ettiğin için bile daha çok sevebilirim seni.

Kendini Nasıl Hissediyorsun!
Yılmış, bunalmış ama her şeye rağmen mutlu. Öyle olmasam da öyleymiş gibi davranıyorum. İnanın bana işe yarıyor! Bilinçaltımda ki veledi kandırabiliyorum en azından.

Reankarnasyon gerçek olsa, Dünya'ya ne olarak gelmek isterdin?
Para'yı severim ben ya. Şöyle Koç'un aile bireylerinden biri falan olsam hiç te fena olmazdı. Ama mutsuzluk cebinde ki parayla ilgili değil sanırım. Vazgeçtim, mutluluk olarak gelmek isterdim ve haketmeyen hiç kimsenin vücudunda dolanmazdım öyle boş beleş.

Vurulduğun dizelerden ilk aklına geleni...
Ah bir bilsen bir bilsen duyduklarımı
Sanki bir dağ ağırlığı kalkacak üzerimden
Ve nehirler boşalacak sanki bir anda içerimden
Sakın bilme
(Çaresiz & Yavuz Bülent Bakiler.)

Son zamanlar da izlediğin hangi filmi çok beğendin? Ve favori repliği...



Başlangıç'ı izledim. Üstelik Can'ın zoruyla, ama o yanımda horlarken bile ben part değiştirmekle uğraşıyordum. Evet internetten izledik, ama kalitesi oldukça güzeldi. 

” Bir tren bekliyorsun. Seni uzaklara götürecek bir tren… Trenin seni nereye götürmesini umduğunu biliyorsun, ama emin değilsin. Ama önemi yok. Bir trenin seni nereye götüreceğini nasıl umursamazsın? Çünkü birlikte olacaksınız. “

En sevdiğin 'The Smiths' şarkısı hangisi?
Hiç dinlemedim desem, hanginiz kafama tuvalet terliğini fırlatır? 

Mimlenenler;

16 yorum:

  1. çok teşekkürler canım. en en en yakın zamanda cevaplarım ben bunu ^^
    son soru için ben de kafama kuvalet terliği yiyeceğim sanırım O.o

    YanıtlaSil
  2. Şu son soru olayını söyleyince nasıl rahatladım, birden kendimi kör cahil gibi hissetmiştim çünküsü.:)

    YanıtlaSil
  3. ay o terliği bende yiyeceğimmm:):) teşekkürler venüsüm:)

    YanıtlaSil
  4. Bi terlik savaşı iyi gider o zaman.:)

    YanıtlaSil
  5. Yerim senin giriş cümleni! :)

    YanıtlaSil
  6. ay ay :) insepşın harbiden mikemmel ya :) benim ikinci yazım bu filmi anlatıyordu :) güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım.:) İçimde ki heyecanla hop oturdum hop kalktım öyle izledim filmi.:)

      Sil
  7. Venüs çok teşekkür ederim Mim için. İnception filmini ben de çok sevmiştim. İzledikten sonra kendime gelememiştim hatta :D Haftasonu bu yazıyı yazacağım ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Vişneecim.:) Senle zevklerimizin ortak olduğunu farketmiştim zaten.:)

      Sil
  8. Teşekkür ederim. Hemen geliyor cevaplarım.. :)

    YanıtlaSil
  9. 1+1 Mim kampanyamızdan mimler kazandınız hiçbir masraf yok evlere servis yapılır;DD

    YanıtlaSil
  10. yine inception izleyesi geldi!

    YanıtlaSil
  11. 1 ayı geçkin bir süredir yazmıyorsun ve kimse bundan şikayetçi değil öyle mi? Kesin milleti topladın, yeni bir bloga geçtin, bir benim haberim yok :( Ben de saf saf bekliyorum, Venüs işlerini yoluna koyup gelip yazı yazacak diye... Pehhh...

    YanıtlaSil